Ejd. Rosenkæret 11 ApS

NORMAL
  • APS
  • Etableret 25. feb. 2016
  • CVR 37495832

Virksomheden Ejd. Rosenkæret 11 ApS befinder sig i branchen "Udlejning af erhvervsejendomme" og har adresse i Gentofte. De blev etableret i 25. februar 2016 og er af virksomhedstypen Anpartsselskab.

Deres bruttofortjeneste lå i 2023 på 1.731.830 DKK, mens den i 2022 var på 2.004.254 DKK. Sidste år endte resultatopgørelsen på -2.931.162 DKK.

Nøgletal

Regnskabsår

Årets resultat

-2.931’ DKK

-41%

Egenkapital

-1.234’ DKK

-173%

Omsætning

-

Resultat før skat

-3.757’ DKK

-42%

Årets resultat

2023-2.931.162 DKK
2022-2.080.407 DKK
20213.277.701 DKK
20202.197.612 DKK
2019490.398 DKK
2018936.425 DKK
20172.109.407 DKK
20165.722.819 DKK

Likviditetsgrad

16 %

+163%
Ikke tilfredsst.

Afkastningsgrad

-15 %

-67%
Ikke tilfredsst.

Soliditetsgrad

-6 %

-189%
Ikke tilfredsst.

Overskudsgrad

-

Balance

22.328’ DKK

-18%

Bruttofortjeneste

1.732’ DKK

-14%

Gældsforpligtelser

22.748’ DKK

-4%

Tilgodehavende

295’ DKK

+186%

Resultatopgørelse

Resultatopgørelse
Omsætning
Bruttofortjeneste
Personaleomkostninger
Afskrivninger
Kapacitetsomkostninger
Primært resultat
Finansielle indtægter
Finansielle udgifter
Andre finansielle indtægter eller udgifter netto
Finansielle poster netto
Ordinært resultat
Ekstraordinære poster
Resultat før skat
Skat af årets resultat
Årets resultat
  • 2023
    -
    1.732’
    -
    -
    -
    -3.386’
    -
    -371’
    -
    -371’
    -3.757’
    -
    -3.757’
    -826’
    -2.931’

Balanceregnskab

Balance
Øvrige immaterielle anlægsaktiver
Immaterielle anlægsaktiver
Grunde og bygninger
Andre anlæg og driftmidler
Øvrige materielle anlægsaktiver
Materielle anlægsaktiver
Kapitalandele
Langfristede tilgodehavender
Andre langfristede finansielle anlægsaktiver
Finansielle anlægsaktiver i alt
Anlægsaktiver i alt
Varebeholdninger
Tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser
Tilgodehavender hos nærtstående parter
Andre tilgodehavender
Likvide midler
Omsætningsaktiver i alt
Status balance
Selskabskapital
Overført resultat
Udbytte
Øvrige reserver
Egenkapital før minoritetsinteressernes andel
Minoritetsinteressernes andel
Egenkapital i alt
Udskudt skat
Hensættelse
Langfristet gæld til realkreditinstitutter
Langfristet gæld til banker
Langfristet gæld til nærtstående parter
Anden langfristet gæld
Langfristet gæld i alt
Kortfristet gæld til nærtstående parter
Kortfristet gæld til realkreditinstitutter
Kortfristet gæld til banker
Selskabsskat
Varekreditorer
Anden gæld
Kortfristet gæld i alt
Passiver i alt
  • 2023
    -
    -
    -
    -
    -
    22.033’
    -
    -
    -
    -
    22.033’
    -
    290’
    -
    -
    0
    295’
    22.328’
    50’
    -1.284’
    -
    -
    -1.234’
    -
    -1.234’
    814’
    814’
    15.174’
    -
    4.150’
    -
    20.927’
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    1.821’
    22.328’

Historiske stamdata

Virksomhedsnavn

Navn Fra Til
Ejd. Rosenkæret 11 ApS 01.09.2022
Ejendommen Rosenkæret 11 ApS 25.02.2016 31.08.2022

Adresse

Adresse Fra Til
Snogegårdsvej 52 · DK-2820 Gentofte 07.08.2023
Søndergårdsvej 53 · DK-3500 Værløse 22.01.2020 06.08.2023
Vibekegade 8 · DK-2100 København Ø 25.10.2018 21.01.2020

Branchekode

Branchekode Fra Til
682040 Udlejning af erhvervsejendomme 25.02.2016

Seneste vedtægtsdato

Dato Fra Til
2022-09-01 01.09.2022
2016-02-25 25.02.2016 31.08.2022

Registreret kapital

Kapital Fra Til
50.000 DKK 25.02.2016

Tegningsregel

Beskrivelse Fra Til
Selskabet tegnes af en direktør. 25.02.2016

Direktører

Navn Fra Til
Kasper Munch 01.08.2023
Thomas Lorenzo Simpson 25.02.2016
Thomas Lorenzo Simpson 25.02.2016 01.08.2023

Reelle ejere

Navn Fra Til
Thomas Lorenzo Simpson 01.04.2016

Observationer

Der er ikke registreret nogle observationer

Stamdata

Ændringer til stamdata?

Ejd. Rosenkæret 11 ApS

Snogegårdsvej 52
2820 Gentofte

CVR

37495832

Virksomhedstype

Anpartsselskab

Stiftet

25. februar 2016

P-nummer

1021203005

Moderselskab

-

Datterselskab(er)

-

Binavne

Branchekode

682040
Udlejning af erhvervsejendomme

Sekundær(e) branche(r)

-

Email

kontakt@ejendommeligt.dk

Telefon

25214701

Hjemmeside

-

Formål

1. SELSKABETS NAVN 1.1 Selskabets navn er Ejendommen Rosenkæret 11 ApS 2. SELSKABETS FORMÅL 2.1 Selskabets formål er at drive erhvervsudlejning hermed beslægtet virksomhed. 2.2. Selskabet må ikke uden tilladelse fra Erhvervs- & Selskabsstyrelsen lade sig fi- nansiere helt eller delvist ved lån under nogen form, indskud, usædvanlig kredit eller sikkerhedsstillelse af nogen, som fremstiller eller forhandler drikkevarer, el- ler som er medlem af direktion eller bestyrelse i selskaber m.v., som fremstiller eller forhandler drikkevarer. Tilsvarende gælder modtagelse af gaver af ikke ube- tydelig værdi bestemt til anvendelse i selskabets virksomhed. 3. SELSKABETS KAPITAL 3.1 Selskabets anpartskapital er kr. 50.000, skriver kroner femtitusinde 00/100, for- delt på en eller flere anparter á 1.000,00 eller multipla heraf. 3.2 Anpartskapitalen er fuldt indbetalt. 3.3 Ved kontant udvidelse af anpartskapitalen skal selskabets anpartshavere have ret til forholdsmæssig tegning af nye anparter, med mindre generalforsamlingen ved særlig bestemmelse træffer anden bestemmelse, jf. Selskabslovens § 162. Fortegningsretten kan ikke overdrages til tredjemand. 4. ANPARTERNE 4.1 Anpartshaveres navn og adresse skal indføres i ejerbogen. 4.2 Ingen anpart har særlige rettigheder. Ingen anpartshaver er pligtig at lade sine anparter indløse helt eller delvis. 4.3 Anparter kan ikke udstedes eller overdrages til nogen, der fremstiller eller for- handler drikkevarer. 5. FORKØBSRET VED ANPARTSOVERGANG 5.1 I tilfælde af anpartsovergang tilkommer der eventuelle øvrige anpartshavere for- købsret til anparterne på samme vilkår i overensstemmelse med det nedenfor anførte, medmindre der mellem anpartshavere måtte være indgået ejeraftale in- deholdende regulering af anpartsovergang, og den overdragende anpartshaver er aftalepart heri. I sidstnævnte tilfælde skal det i ejeraftalen aftalte regulere for- holdet. 5.2 Enhver anpartsovergang kræver direktionens samtykke. Ved anpartsovergang forstås blandt andet enhver overførsel af ejerskab til anparterne, men ligeledes til en anpartshaver, herunder men ikke begrænset til overgang ved salg, gave, arv, i forbindelse med bodeling ved separation eller skilsmisse, samt ved retsfor- følgning. 5.3 Omfatter anpartsovergangen flere anparter, kan forkøbsretten alene udøves for alle anparter omfattet af anpartsovergangen. Enhver anpartsovergang er først gyldig, når den skriftligt er godkendt af direktionen og samtlige anpartshavere. Anpartshavere kan dog ikke nægte samtykke, hvis overdragelsen ikke strider mod bestemmelserne i lov, bevillingsmæssige betingelser, disse vedtægter eller i en ejeraftale, hvori den overdragende anpartshaver er aftalepart. 5.4 Meddelelse om anpartsovergang skal gives direktionen, som tillige repræsenterer den eller de eventuelle øvrige anpartshavere. Det påhviler direktionen efter at have modtaget sådan meddelelse om anpartsovergang uopholdelig at gøre så- danne andre anpartshavere bekendt hermed. Anpartshavere, der ønsker at købe anparterne omfattet af anpartsovergangen, skal give direktionen meddelelse herom inden to måneder efter, at direktionen har afgivet meddelelse om an- partsovergangen. Direktionen skal efter periodens udløb uopholdelig give den overdragende anpartshaver meddelelse om, hvorvidt en eller flere af de eventu- elle øvrige anpartshavere ønsker at bringe forkøbsretten i anvendelse, og i på- kommende tilfælde, om direktionen samtykker i overdragelsen. 5.5 Med forbehold for det i pkt. 5.1 anførte vedrørende ejeraftaler, har de øvrige an- partshavere indbyrdes forkøbsret i forhold til deres hidtidige anpartsbesiddelse. Vederlag for anparterne fastsættes til den kurs, der modsvarer anpartens han- delsværdi. Såfremt anpartshaverne ikke inden 4 uger efter, at den overdragende anpartshaver har modtaget meddelelse om, at en eller flere af de andre anparts- havere ønsker at købe anparterne omfattet af anpartsovergangen, har opnået enighed om værdien, fastsættes denne endeligt af en af Foreningen af Statsauto- riserede Revisorer udpeget vurderingsmand. Efter nævnte 4 ugers frists udløb kan såvel direktionen som enhver af anpartshaverne rette henvendelse til For- eningen af Statsautoriserede Revisorer med henblik på udpegning af vurde- ringsmand. 5.6 Senest to måneder efter, at købesummen er fastsat i henhold til ovennævnte be- stemmelser, skal købesummen berigtiges kontant overfor den overdragende an- partshaver. 6. GENERALFORSAMLINGER 6.1 Afholdelsesstedet. 6.1.1 Selskabets generalforsamlinger afholdes på hjemstedet. 6.2 Ordinær generalforsamling. 6.2.1 Ordinær generalforsamling skal afholdes i så god tid, at den reviderede og god- kendte årsrapport kan indsendes og være modtaget i Erhvervs- og Selskabssty- relsen senest 5 måneder efter udløbet af hvert regnskabsår. 6.3 Ekstraordinær generalforsamling. 6.3.1 Ekstraordinær generalforsamling skal afholdes senest 2 uger efter, at en direk- tør, revisor, en anpartshaver eller generalforsamlingen har forlangt det. 6.4 Indkaldelsesprocedure. 6.4.1 Generalforsamlinger indkaldes af direktionen ved brev til anpartshaverne på den til anpartshaverfortegnelsen opgivne adresse med højst fire uger og mindst to ugers varsel. I indkaldelsen skal angives, hvilke anliggender der skal behandles på generalforsamlingen. Såfremt forslag til vedtægtsændringer skal behandles på generalforsamlingen, skal forslagets væsentligste indhold angives i indkaldelsen. 6.5 Dagsorden, forslag m.v. 6.5.1 Senest to uger før generalforsamlingen skal dagsordenen og de fuldstændige for- slag samt for den ordinære generalforsamlings vedkommende tillige årsrapport med revisionspåtegning fremlægges til eftersyn for anpartshaverne på selskabets kontor eller på selskabets hjemmeside. 6.5.2 På den ordinære generalforsamling skal følgende dagsorden foretages: 1. Valg af dirigent. 2. Direktionens beretning om selskabets virksomhed i det forløbne år. 3. Fremlæggelse af årsrapport med revisionspåtegning til godkendelse 4. Beslutning om anvendelse af overskud eller dækning af tab i henhold til den godkendte årsrapport. 5. Valg af direktion. 6. Valg af revisor. 7. Eventuelle forslag fra direktion eller anpartshavere. 6. 5.3 Enhver anpartshaver har ret til at få et bestemt emne behandlet på generalfor- samlingen, såfremt denne fremsætter krav herom overfor direktionen så betids, at emnet kan nås indarbejdet i dagsordenen 6.06 Repræsentation og stemmeret. 6.6.1 Enhver anpartshaver er berettiget til at deltage i generalforsamlingen og tage or- det der. 6.6.2 Anpartshavere har ret til at møde på generalforsamlinger ved fuldmægtig, som skal fremlægge skriftlig og dateret fuldmagt. Denne kan ikke gives for længere tid end et år og skal være udstedt efter offentliggørelsen af den for generalfor- samlingen gældende dagsorden. 6.6.3 Hvert anpartsbeløb på kr. 1.000,00 giver een stemme. 6.6.4 En anpartshaver, der har erhvervet anparter ved overdragelse, kan ikke udøve stemmeret for de pågældende anparter, før der er forløbet én uge efter at an- partshaveren er noteret i fortegnelsen over anpartshavere eller har anmeldt og dokumenteret sin erhvervelse. 6.6.5 Ovennævnte krav kan fraviges, såfremt hele anpartskapitalen er repræsenteret på generalforsamlingen og samtlige anpartshavere stemmer herfor. 6.7 Generalforsamlingsbeslutninger. 6.7.1 På generalforsamlingen kan der kun træffes beslutning om de forslag, der har været optaget på dagsordenen. De på generalforsamlingen behandlede anliggen- der afgøres ved simpelt stemmeflertal, medmindre Selskabsloven eller vedtæg- terne foreskriver særlige regler om repræsentation og majoritet. 6.7.2 Står stemmerne lige, skal valg af dirigent, medlemmer af direktionen, revisorer og lignende afgøres ved lodtrækning. 6.7.3 Såfremt samtlige anpartshavere er enige herom, kan en beslutning træffes uden afholdelse af generalforsamling, eller uden iagttagelse af reglerne om frem- gangsmåden ved afholdelsen af generalforsamling. Beslutningen skal dog indfø- res i selskabets forhandlingsprotokol. 6.8 Forhandlingsprotokol. 6.8.1 Over det på generalforsamlingen passerede indføres beretning i selskabets for- handlingsprotokol, der underskrives af dirigenten. 6.9 Elektronisk deltagelse i generalforsamling og elektronisk kommunikation med selskabet. 6.9.1 Følgende muligheder for elektronisk deltagelse i generalforsamlingen (e- deltagelse) og for elektronisk kommunikation med selskabet (e-kommunikation) kan af direktionen sættes i kraft, når det er lovgivningsmæssigt muligt, dog tid- ligst når det er teknisk forsvarligt, jf. 6.09.06. 6.9.2 På selskabets hjemmeside på internet bekendtgøres indkaldelser og andre med- delelser til anpartshaverne. Samme sted sker der transmission af generalforsam- lingen, mens den foregår. 6.9.3 Anpartshavere, der tilslutter sig e-kommunikation, modtager med e-mail indkal- delser og andre meddelelser. De indsender med e-mail tilmelding og eventuelle spørgsmål, fuldmagter og forslag. 6.9.4 E-deltagelse i generalforsamlingen kan finde sted over internet. Indlæg og spørgsmål kan af e-deltagere overføres elektronisk på de måder, som selskabet finder forsvarlige. Der kan afgives stemme elektronisk. 6.9.5 Det skal kunne fastslås, hvem der er e-deltagere, og hvad resultatet af afstem- ningerne er. Vedtægternes forskrifter om generalforsamlinger, herunder om fler- talskrav og rettigheder for anpartshavere, gælder uafhængigt af disse regler, dog at enhver skriftlig meddelelse til og fra anpartshavere, der har tilsluttet sig e- kommunikation, kan gives elektronisk. Der må i øvrigt ikke ske nogen forskels- behandling mellem anpartshavere, der anvender e-kommunikation eller e- deltagelse, og andre anpartshavere. 6.9.6 Ikrafttrædelsen af foranstående regler eller dele af dem bekendtgøres i overens- stemmelse med 6.09.02. Direktionen kan i et e-regulativ udstede nærmere for- skrifter om den praktiske gennemførelse af reglerne. Sådanne forskrifter be- kendtgøres på samme måde. 7. SELSKABETS LEDELSE 7.1 Selskabet skal ikke have nogen bestyrelse. 7.2 Generalforsamlingen ansætter en eller flere direktører i selskabet og fastsætter vilkårene for den eller disses stilling.

Tegningsregel

Selskabet tegnes af en direktør.

Registeret kapital

50.000 DKK

Regnskabsklasse

-

Antal ansatte

-

Reklamebeskyttelse

Ja